ads

08 October 2011

jum jalan jalan

hari ni kaknab datang lagi ke shah alam rumah anak sebab kena jaga cucu lagi sebulan
bertolak dari penang kul 11.00 pagi, tidak lalu  lebuh raya, lalu jalan lama
saja, wpun lambat sikit sampai tapi best boleh tengok pemandangan,husband lalu
pantai remis, melalui pantai remis tidak berapa jauh, jalan short cut agaknya

jum kita tengok apa yang kaknab rakam dalam perjalan.
ni laki aku dengan topi sambil bawa kereta
ni

ni aku terperasan sikit hehehe

laki aku, kalau ambik gambaq dia buat le muka pe' pe'ot, ishhhh menyampah aku.
haaaa ni kan okay sikit.

singgah kat pasar malam beli jagung bakar buat mengunyah dlm kereta
sawah padi yang cantik
rumah ni, macam balai polis tanjung tokong dulu dulu, masa kaknab kecik2, sungguh nostalgia

ikut belakang van rempah trichy, ada ke rempah cap ni, xsampai penang kut. rempah ni.emmmm

jalan lurus macam pembaris, xpayah lah masuk lebuh raya kena bayar tol, jalan lama, pun ok apa.