22 January 2022

Kisah orang perempuan

Orang pompuan ni kalau bab shopping menyoping memang nombor 1. Contohnya aku la. Bedak muka saja ada lebih 10 belum lagi foundation kalau ada pun mesti lebih dari 10 juga. 

Lipstick lagi mau dekat 30. Macam mana para suami suami dalam dunia tak semput. Barang dah ada beli lagi, la ni ada order on line shopee la lazada la lagi la mudah xpayah keluar rumah, kat atas katil ja boleh order macam2.

Belum lagi kasut, beg tangan, bra, panties semua boleh order online. Masks, hand socks, socks. Nasib baik aku save juga. Tudung, anak tudung, telekung, seluar jeans, baju semua aku jahit sendiri. Dah order kain pula. 

Kat rumah aku, boleh kata hari2 shopee dan lazada hantar barang. Aku order, suami pun order. Bila sampai ja, zainab rejab atau zainal abdullah. Yang zainal abdullah pula order bab spare part moto, segala mak nenek ada. 😆😆😆😆😆

No comments:

Post a Comment

Ada beza tak