ads

05 October 2018

Lutut meletup 'pop' ketika sujud

Umur ku sudah 62 tahun. Sekarang ni tiap kali nak sujud ketika turunkan lutut dulu akan ada bunyi 'pop' kira lutut meletup la tu tapi tak la sakit. Bunyi macam kalau kita kepak jari, orang suka kepak jari kan barangkali depa suka bunyi pop tu. Tapi aku paling  tak suka kepak jari. Tak ada letup letup tu.

Aku goggle cari info, bunyi letup kat lutut tu tak apa kalau tak sakit, kalau sakit boleh ambil supplement glucosamine.

Biasa la kalau dah berumur dah masuk warga emas boleh masuk gang meletup ketika solat. Ruku' meletup, sujud meletup.
Apa pun syukur ya Allah masih boleh solat berdiri dengan sempurna

±++±±++++++++++++++++++++++++++++++++

rupanya yang meletup tu bukan lutut tapi jari kaki kalau nk turun sujud masa lipat kaki tu meletup, pop, hehe. ingat lutut. kalau lutut payah la noooh. sib baik lagi la tu.

No comments:

Post a Comment