14 January 2014

tabita skincare part 2

Jom kita update tabita skincare tindak balas.

ni set yang anak kaknab bagi.




hari ni hari yang ke 14 kaknab guna tabita. masih guna dilute dengan mix with water. pandai pandai aku, ubah pula. kaknab memang rajin google bahan2 bleaching untuk memutihkan menghaluskan kulit, iaity hydroquinone. kaknab masih declare yang tabita memang ada hydroquinone walaupun sedikit. sebab mengikut my research chewah research hahaha, cream yang mengandungi hydroquinone akan bertukar warna dari pearl white ke almond white apabila terdedah pada angin atau persekitarannya, memang night cream exactly jadi macam tu.

nightly cream

daily cream. tape kuning untuk kenal yang ini daily cream. sebab masa nak guna tak pakai spec, aku ni rabun dekat. daily cream tak nampak kalau tak pakai spec. jadi tape kuning senang nampak hehe

dah buka dia nak cair sikit dan kolor jadi pucat. mula2 kuning terang

night cream dah buka lama jadi almond white, mula2 memang pearl white. memang macam cream fade 4 dari usa. change colour, tapi depa memang stated cream depa ada hydroquinone 4% mat saleh tak tipu punya. sebab hydroquinone memang allow at 2% and 4%.
setelah menggunakan 14 hari, tidak mengelupas, tidak merah terbakar sebab kaknab guna sunscreen kalau keluar rumah olay 50 spf protector. tidak berapa pedih. sebab semua campur dengan air sebelum guna. dah dilutekannya.

muka ada sedikit perubahan, tak banyak pun. pipi memang glowing, pores kecil dari sebelumnya.

kaknab akan update lagi perkembangannya. 

No comments:

Post a Comment

Kaki cramp